Marvel Phase Four ranking - Parhaasta Franchise-huonoimpaan
Marvel Cinematic Universen neljäs vaihe päättyy julkaisun myötä Guardians of the Galaxyn lomaerikois , näyttää siltä, että on hyvä aika palata takaisin ja arvostella parhaat ja huonoimmat tarjoukset. Vaihe neljä on ollut suurempi ja sisällöllisempi kuin kolme edellistä vaihetta yhteensä ja huomattavasti lyhyemmän ajanjakson aikana, mikä tarkoittaa, että monille ihmisille Marvel-väsymys oli todellinen asia, ja monien mielestä neljäs vaihe on heikoin. vaiheet tähän mennessä.
17. Thor: Rakkaus ja ukkonen
Neljäs elokuva God of Thunderin omassa sarjassa, ja valitettavasti huonoin paitsi sarjassa, myös koko vaiheessa neljä. Tahtiongelmat, hukkaan heitetty konna Gorr the God Butcherissa ja hukkaan heitetty näyttelijä Christian Balessa ja paljon muuta. Toisin kuin Ragnarok ennen sitä, Love and Thunder on sotku.
16. Haukka ja talvisotilas
Yksi harvoista maadoitetuista ja katutason merkinnöistä franchisingissa, TFatWS olisi voinut ja olisi pitänyt olla parempi. Kuten listan seuraava kohta, sitä vaivasivat tuotantoongelmat Covidin ansiosta, mutta suurimmaksi osaksi koko esitys tuntuu täyteläiseltä.
15. Musta leski
Viisi vuotta liian myöhään julkaistu elokuva tuntuu hukkaan johtuen Natashan uhrautumisesta Avengerin loppupeli. Voit ohittaa koko elokuvan ja katsoa vain elokuvan jälkeisen kohtauksen Jelenan kanssa ja pysyt silti kiinni neljänteen vaiheeseen.
Aiheeseen liittyvä: 'Hän todella yritti rynnätä Thanosin taserilla': Marvel vahvistaa virallisen Black Widow -jatko-osan, fanit uistelevat Scarlett Johanssonin surullisen Infinity War Moment -hetkeä
14. Ikuiset
Loistava näyttelijä, Oscar-palkittu ohjaaja ja vuosien maailmanrakentamisen tietämys ja kokemus ennen kuin sen olisi pitänyt tehdä tästä kotijuoksu, mutta unohdettava konna, tarina ja liian monien hahmojen esittely osoittautuivat liian moniksi ongelmiksi yleisölle. to.
13. Mitä jos...?
Antologinen sarja, joka perustuu samannimiseen kuuluisaan sarjakuvasarjaan ja esittelee joitain multiversen suurimmista kysymyksistä ja vaihtoehtoisista todellisuuksista? Ota meidät mukaan. Ei ilmiselvästi huono, ei vain tarpeeksi outo ja upea erilaisten todellisuuksien kanssa.
12. Kuu ritari
Enemmän hahmotutkimus mielenterveysongelmista ja identiteettikriiseistä kuin supersankarishow, Kuun ritari sai kritiikkiä, koska sen nimihahmo ei ollut sopiva ja saapas. Yksi asia, josta ei voi kiistellä, on Oscar Isaacin laadukas kuvaus päähenkilöistä, joten tässä toivon, että hän palaa takaisin tulevaisuudessa!
Aiheeseen liittyvä: Moon Knightin kauden 2 julkaisupäivän kerrotaan vahvistaneen, että Oscar Isaac valmistautuu taistelemaan useampia rogue-jumalia vastaan
11. Rouva Marvel
Ensimmäisen pakistanilais-amerikkalaisen supersankarin debyytti televisiossa keräsi valtavia arvosteluja ja kriitikoiden suosiota, mutta kuten monet ohjelmat Disney+, pari tärkeää kohtausta lukuun ottamatta, esitys ei työnnä MCU:ta enää eteenpäin. Ei ainakaan vielä selkeästi määritellyllä tavalla.
10. Hawkeye
Hawkeye, Pizza Dog ja Kate Bishop jouluna taistelemassa Vincent D’Onofrion esittämää Kingpiniä vastaan? Mitä ei pidä rakastaa?
9. She-Hulk: Asianajaja
Neljännen seinän rikkova, älykäs Hulkin serkku tekee vihdoin debyyttinsä valkokankaalla, ja se voi olla kiistanalainen monille ihmisille, mutta esitys antoi ehdottomasti paljon lainaa tehdä juuri mitä he halusivat.
8. The Guardians of the Galaxy Holiday Special
Kevin Bacon tekee MCU-debyyttinsä itsensä! Neljäkymmentäviisi lisäminuuttia Guardiansista on aina hyvä asia, ja se antoi meille kaksi tarttuneinta alkuperäiskappaletta, joita MCU:lla on tarjota.
7. Loki
Epäilemättä tärkein televisio-ohjelma ei vain vaiheesta neljä, vaan myös Multiverse Sagan, jossa on käsite useista universumeista, muunnelmia vakiintuneista hahmoista ja tietysti Hän, joka jää, Loki esitteli kaiken tulevan rakennuspalikoita.
6. Doctor Strange hulluuden multiversessa
Tohtori Strangen migreeniä aiheuttavaa visuaalista loistoa ohjaava Sam Raimi on jo voittaja, mutta siihen lisätään useita suuria cameo-osia ja erityisen pelottava käänne Elizabeth Olsenin Scarlet Witch/Wanda Maximoffista, eikä ole yllätys, miksi tämä on niin korkealla.
5. Wandavision
Wandasta puheen ollen, Wandavision esitteli hahmonsa motivaatioiden liikkeellepaneva voiman edellisessä artikkelissa sekä esitteli lisääntyneitä kykyjään ja suoraan sanottuna kauhistuttavaa tapaa käsitellä suruaan Vision menettämisestä.
4. Shang-Chi: The Legend of the Ten Rings
Neljännen vaiheen ollessa tähän mennessä kattavin, on järkevää, että saamme vihdoinkin pitkään mykistyneen debyytin Shang-Chin, ensimmäisen aasialaisen supersankarin valkokankaalle. Fantastinen tarina, taistele koreografia kilpailijaa vastaan Raid , ja intensiivinen, verinen avaus tarkoittaa, että tämä on yksi neljännen vaiheen uudelleenkatsotavimmista ja hauskimmista elokuvista.
3. Black Panther: Wakanda Forever
Edesmenneen Chadwick Bosemanin surullisen menetyksen myötä Musta pantteri jatko-osassa oli paljon tehtävää, eivätkä monet uskoneet, että se kestäisi laskeutumisen. Elokuva kertoi yhtä paljon surumme käsittelystä kuin siitä, että hahmo tekee samoin, fanien suosikki Namorin esittely ja päänäyttelijän kuoleman elegantti ja kunnioittava käsittely tarkoittivat, että useimmissa näytöksissä ei ollut kuivaa silmää.
Aiheeseen liittyvä: Angela Bassett luo MCU-historiaa Black Panther 2:n kanssa, hänestä tulee ensimmäinen Marvel-näyttelijä, joka on saanut Oscar-ehdokkuuden 95. Oscar-gaalassa
2. Ihmissusi yöllä
Suunnilleen yhtä kaukana kaikesta muusta, jota Marvel Studios oli yrittänyt, Ihmissusi yöllä hänellä oli kaikki syyt olla leiriläinen schlock, eikä heillä koskaan ollut uudelleenkäyntiä tai yritystä uudelleen. Taiteellisesta suunnasta siihen, miten pääsemme lopulta tapaamaan 'Tedin' tai Man-Thingin, kuten hänet tavallisesti tunnetaan, erikoisesitys osoittaa, että Marvel voi saada R-luokituksen, ja se voi tehdä sen hyvin.
1. Spider-Man: No Way Home
Kun kolme sukupolvea Spider-Mania oli näytöllä kerralla, Tom Hollandin Spider-Man-trilogian kolmas osa oli aina massiivinen, mutta kukaan ei odottanut sen olevan näin hyvä. Hyvä sekoitus fanipalvelua, vuosien katarsisia (etenkin Garfield's Parkerille) ja muunnelmia. Tämä elokuva ei ole pelkästään hyvä itsessään, se on neljännen vaiheen paras ja näyttää todella, mitä voimme odottaa muunnelmilta vakiintuneet hahmot eteenpäin.
Mihin järjestykseen olisit laittanut neljännen vaiheen televisio-ohjelmat ja elokuvat? Kerro meille alla!
Seuraa meitä saadaksesi lisää viihdettä Facebook , Viserrys , Instagram , ja YouTube .